Jestem tego samego zdania co kolega/koleżanka "rozrywka" - dla przeciętnej, polskiej firmy reklamy Adwords są relatywnie drogie. Niewielka kampania wymaga nakładów na poziomie kilku tysięcy złotych, a ilość użytkowników znikoma. Ludzie stali się już odporni na reklamy z wyszukiwarek. Niedawno przeprowadzona została kampania Adwords dla serwisu
https://pomocfrankowiczom.2s.pl/. Efekt: wydane 2000 zł i raptem kliku niezdecydowanych potencjalnych klientów, którzy tylko rozpytują o
możliwości odzyskania nadpłaconych rat kredytów frankowych. Natomiast faktycznie, reklama w mediach społecznościowych jest na tą chwilę dużo tańsza i coraz bardziej popularna (przekaz graficzny, a nie głownie tekstowy). Bardzo dobrze sprawdzają się także polecenia z popularnych serwisów tematycznych, jak np. serwis
BiuraPrawne.com, świadczący także pomoc prawną on-line i publikujący ważne informacje z dziedziny prawa, biznesu, finansów.